Цифрові технології в графічному дизайні Великої Британії початку 1980-х років: візуальні прояви та особливості застосування
DOI:
https://doi.org/10.31500/2309-8155.19.2019.185970Ключові слова:
цифрові технології, британський графічний дизайн, журнальний дизайн, плакат, музичні обкладинкиАнотація
У статті розглядається вплив появи цифрових технологій на розвиток графічного дизайну Великої Британії на початку 1980-х років. Виявляються зміни в графічному проектуванні за умов нових технологічних можливостей та використання дизайнерами комп’ютера та графічних редакторів. На підставі проведеного дослідження автор доходить висновку, що візуальні прояви комп’ютерних ефектів найбільш яскраво відобразилися в таких жанрах графічного дизайну Великої Британії, як журнальний дизайн, плакат та музична обкладинка; аналізуються найяскравіші зразки цих напрямків в британському графічному дизайні та найзнаковіші постаті в дизайні.
Посилання
Booth-Clibborn E. The Language of Graphics / E. Booth-Clibborn, D. Baroni. London: H. N. Abrams, 1980. 320 p.: ill.
Flood, C. British Posters Advertising, art and activism. London: V&A Publishing, Victoria and Albert Museum, 2012. 128 p.: ill.
І-D Covers 1980–2010 [ed. by Terry Jones & Edward Enninful, Richard Buckley]. Cologne : Tashen, 2010. 320 p.: ill.
Interview: Neville Brody on the changing face of graphic design // Designcurial. 11 November 2013. URL: http://www.designcurial.com/news/ahead-of-the-curve (дата звернення: ).
Malcolm G., quoted in Kevin Edge. The Art of Selling Songs: Graphics for the Music Business, 1690–1990 / Garrett Malcolm. London: Future Publications, 1991. 240 p.: ill.
Thrift J. 8vo: Type and Structure // Eye. — № 37, vol. 10, 2000. URL: http://www.eyemagazine.com/feature/article/8vo-type-and-structure (дата звернення: ).
Wozencroft J. The Graphic Language of Neville Brody / John Wozencroft. London: Thames & Hudson, 1994. 176 p.