Модернізм vs Авангард. Діалектичний діалог знакових мистецьких явищ. Рецензія на книгу О. С. Мусієнко «Модернізм & авангард: єдність протилежностей. Кінематограф ХХ століття»

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31500/2309-8155.19.2019.186001

Ключові слова:

модернізм, авангард, експресіонізм, кіноімпресіонізм, гірські фільми, камершпіль, кіномистецтво

Анотація

Рецензія на книгу Мусієнко О. С. «Модернізм & авангард: єдність протилежностей. Кінематограф ХХ століття» (Оксана Мусієнко. Київ: Логос, 2018. 400 с. ISBN 978-617-7446-52-0). Проаналізовано основні положення історичного дослідження О. С. Мусієнко, зазначено актуальність вивчення модернізму та авангарду в руслі кола універсальних мистецьких питань (диспозиція автора і аудиторії, взаємодія мистецтва і влади, ставлення до наслідування реальності, порушення мистецького канону), важливість роботи для вивчення історії кіномистецтва.

Біографія автора

Георгій Черков, ІМФЕ імені М. Т. Рильського НАН України

кандидат мистецтвознавства, науковий співробітник

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-12-05

Як цитувати

Черков, Г. (2019). Модернізм vs Авангард. Діалектичний діалог знакових мистецьких явищ. Рецензія на книгу О. С. Мусієнко «Модернізм & авангард: єдність протилежностей. Кінематограф ХХ століття». Мистецтвознавство України, (19), 233–236. https://doi.org/10.31500/2309-8155.19.2019.186001

Номер

Розділ

Статті